Wiki's kennen we al. We hebben diverse wiki's zoals bijvoorbeeld het afsprakenboek. Voor collectiemanagement hebben we ook een wiki. Deze was helaas niet beveiligd en is gehacked geworden. We hebben de informatie weten te redden. Het staat nu "veilig" op sharenet.
De wiki van Deventer ziet er goed uit. Of er nou veel leden behoefte hebben om zelf iets toe te voegen, dat vraag ik me af. Maar er is vast een doelgroep.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Hee Ineke, heb je de
dia's nog :-)
Een reactie posten