woensdag 17 maart 2010

Ding 12

Twitter. Mijn eerste kennismaking met Twitter was die van het mediacentrum op de "site". Er zijn vele mogelijkheden, ook voor bibliotheken, dat is mij duidelijk geworden. Ik heb geen account aangemaakt want ik heb er al zoveel inmiddels. Maar ga deze ontwikkeling wel in de gaten houden, het heeft potenties.

1 opmerking:

Erik zei

Hoi Ineke, jij weet je blogpost steeds zo enorm spannend te houden.
'In der Beschränkung zeigt sich der Meister', maar door het elke keer zo kort te houden maak je mij steeds weer nieuwsgierig.
Welke potenties zie jij voor Twitteren vanuit de bibliotheek?