dinsdag 6 april 2010

Ding 13
Ook handig. Tot nu toe heb ik met een aantal collega's in wiki's gewerkt. Maar dit lijkt me ook een goede mogelijkheid. Google is handig doordat al op het startscherm allerlei mogelijkheden en handigheidjes worden aangeboden. Tot nu toe heb ik daar overheen gekeken. Maar vanaf nu niet meer. Geen wonder dat Google groot is geworden.

Geen opmerkingen: