dinsdag 6 april 2010
Ding 15
Podcasts zijn goed in te zetten in het onderwijs. Radiouitzendingen over onderwerpen die in een module worden behandeld zijn een goede aanvulling op de lesstof. Ik weet niet of het mediacentrum deze moet aanbieden of dat de docent zelf ze in een blackboardmodule moeten toevoegen. Het mediacentrum kan in ieder geval wel de docenten attenderen op het bestaan en gebruik van podcasts.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten