dinsdag 6 april 2010

Ding 14
Ongetwijfeld handig. Ik zit al een poosje op msn. Het eerste wat ik na het opstarten van de computer doe is msn uitzetten want ik weet m'n wachtwoord niet meer. Ik mis het niet, maar ik kan me voorstellen dat het voor een ander wel handig is. Studenten zijn op deze manier te bereiken. Het zal goed in te zetten zijn voor bijvoorbeeld boek-inlever-waarschuwingen etc.

Geen opmerkingen: