dinsdag 11 mei 2010

Ding 20

Voor muziek zie ik niet veel mogelijkheden voor het mediacentrum. Het is een leuke mogelijkheid maar dan vooral voor prive. Het is wel een goed instrument voor een conservatorium of popacademie.

Geen opmerkingen: