skip to main
|
skip to sidebar
tja
dinsdag 11 mei 2010
Ding 20
Voor muziek zie ik niet veel mogelijkheden voor het mediacentrum. Het is een leuke mogelijkheid maar dan vooral voor prive. Het is wel een goed instrument voor een conservatorium of popacademie.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(25)
▼
mei
(9)
Ding 8 foto 2
Ding 8 foto 2
Ding 9
Ding 8 foto
Ding 23
Ding 22
Ding 21
Ding 20
Ding 19
►
april
(6)
►
maart
(3)
►
februari
(1)
►
januari
(6)
Over mij
ineke
kunstliefhebber
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten