Zoals te zien een blog aangemaakt.
Ik had niet door dat je voor de cursus verslag moet doen op je blog. Vanaf nu dus.
Volgens mijn coach heb ik voldoende gedaan met mijn blog en mag ik afronden met een berichtje.
Mijn idee over de cursus: ik heb altijd al weinig overzicht op wat dan dan ook met computers. De cursus maakt het er nog niet beter op. Wat ik mis is een handleiding van klik hier en nu daar. Graag duidelijkheid dus. De keuzemogelijkheden die geboden worden maken het er niet makkelijker op voor mij. De tekst moet ik vaak meerdere keren lezen voor ik er iets van begrijp.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten