skip to main
|
skip to sidebar
tja
maandag 18 januari 2010
Marthe Roling
In het Paleis aan de Blijmarkt is momenteel een tentoonstelling van Marthe Roling (met umlaut). Een aanrader. Ik heb'm nog niet gezien maar ga er zeker naar toe.
1 opmerking:
aylawin
zei
de umlaut
(klik hier)
niet gevonden op het web?
3 februari 2010 om 10:49
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(25)
►
mei
(9)
►
april
(6)
►
maart
(3)
►
februari
(1)
▼
januari
(6)
foto toevoegen
Ding 4+5
Ding 1
Marthe Roling
Edward Hopper
Ding 1
Over mij
ineke
kunstliefhebber
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
de umlaut (klik hier) niet gevonden op het web?
Een reactie posten