eehhmmm, wat dan? ik ben benieuwd.... ;)
Hoi Ineke,Het klinkt prikkelend. Dus ik sluit me aan bij Greta, wat heb je in gedachten?
Het was een mooie foto. Boeken op kleur in de kasten. Wil die foto niet op m'n blog komen staan... Zelf maar even zoeken in Flickr dus.
Kan iemand je een tip geven? Hoe heb je het gevonden? Kan je wel een link plaatsen?
Een reactie posten
4 opmerkingen:
eehhmmm, wat dan? ik ben benieuwd.... ;)
Hoi Ineke,
Het klinkt prikkelend. Dus ik sluit me aan bij Greta, wat heb je in gedachten?
Het was een mooie foto. Boeken op kleur in de kasten. Wil die foto niet op m'n blog komen staan... Zelf maar even zoeken in Flickr dus.
Kan iemand je een tip geven? Hoe heb je het gevonden? Kan je wel een link plaatsen?
Een reactie posten