maandag 25 januari 2010

foto toevoegen

Iets voor de inrichting van het mc?

4 opmerkingen:

Greta zei

eehhmmm, wat dan? ik ben benieuwd.... ;)

Erik zei

Hoi Ineke,

Het klinkt prikkelend. Dus ik sluit me aan bij Greta, wat heb je in gedachten?

ineke zei

Het was een mooie foto. Boeken op kleur in de kasten. Wil die foto niet op m'n blog komen staan... Zelf maar even zoeken in Flickr dus.

aylawin zei

Kan iemand je een tip geven? Hoe heb je het gevonden? Kan je wel een link plaatsen?