maandag 25 januari 2010

Ding 4+5

Heb RRS dankzij mijn G-mail. Hoera ik heb nu ook een overkill aan informatie. Zal nog even moeten doorbijten om het echt handig te gaan vinden. Leg het liever aan mijn klanten uit hoe handig het voor hen is. Want dat het handig is dat is zeker.

1 opmerking:

Erik zei

Hoi Ineke,

Ik lees dubbele boodschappen in je bericht. Gebruik maken van de Google reader metd e RSS feeds levert een overload aan informatie op. Verder moet je daarom nog doorbijten om het handig te gaan vinden (dat heeft met die overload te maken natuurlijk). Maar je zou het wel willen uitleggen aan docenten omdat het zo handig is. Waarop baseer je dan dat het zo handig is? En denk je anderen enthousiast te krijgen voor iets waarvoor je zelf niet enthousiast bent?